v. 26?

Tror det är v. 26 iallafall, men måndag är det :) Ny vecka. Igen! Idag är det precis en vecka sedan vi kom till Sverige, och jag saknar Grekland som en tok! Vad fasn ska man göra här i landet Sverige ? Jobba är det enda, för till semester duger det inte till något. Fy! Det regnar och skiner sol om vartannat. Även om solen skiner så hinner man inte sätta sig ute ändå, för rätt var det är så kommer det ett mega moln över hela himmelen och sedan kommer regnet igen. Jävla svenska sommar! Spyr galla på dig. Lovar att det blir finväder nu till helgen när jag börjar jobba på riktigt!

Brännan min är fortfarande kvar... det är sjukt hur mycket som försvinner på bara en vecka. Förra måndagen var jag ju så gott som svart! Det är ansiktet som tappat mest, vilket är typiskt eftersom det är det som är framme mest :P Får dra jobbtröjan över facet och gå framme med magen istället haha! På tal om jobbtröja så har vi fått nya i år, myyyycket snyggare! Svarta med lite grått inslag, och så står det Gevalia på ena ärmen. Slipper den där skogsgröna Grönklittströjan i år :P Den kan jag bara varva med när de andra är i tvätt eller någe... Ska bli kul att jobba också! Det är så roligt i det där cafét :) Bästa sommarjobbet hittils! Hade man kunnat cykla så hade det vart ett plus, men känns inte så aktuellt att sätta sig på cykeln och cykla 1 mil uppför ett berg :P NJA! Får ta bilen som alla andra :P Hoppas löftet om bensinersättning fortfarande gäller... Går ut hårt på torsdag och jobbar till nästa fredag. Bra det :) Så jag får något för mig. Visst, jag har hästarna och det tar sin tid om dagarna. Men kan inte gå här om dagarna utan att göra något i det här "fina vädret". Saknar Karlstad i dessa dagar... nu när det är massa REA! Stadium, Gina, MQ mfl. Suck! Här finns ju inget sådant... Mora suger rätt hårt när det gäller shoppning alltså :P Kommer inte ens ihåg när jag hittade något där sist. Huuualigen! Vet inte hur jag ska få in någon helg/dag där i sommar, helgerna som jag är ledig är fullspäckade :/ Dop, 50 års kalas, Musik och Motorfestival osv. Eller ja, det är de tre helgerna som jag är ledig :P Har iallafall bestämt mig för att inte jobba sista veckan innan skolan. Får se vad som bli inplanerat då. Hoppas Marcus får sig en ledig vecka i sommar! Blir nog till honom den veckan går :)  Hoppas även på ett bra schema till hösten...viktigt! Är lite nervös över det :S Det är mycket nu i mitt huvud känner jag :P Kommer in på det ena och det andra. Så det är nog dags att sluta nu innan det här inlägget blir alltför snurrigt ;) Hörssss!

XoXo/ J ;P


Jag vill.. Gissa ? TILLBAKA!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Du får ta å lägga upp lite bilder på facebook från Grekland, så man ser dom bättre :D

2008-06-23 @ 19:48:32
Postat av: Johanna

Gillar inte FB så mycket! Tycker det är tråkigt :P

2008-06-24 @ 13:21:09
URL: http://angelwhite.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ja precis.. Drygt att måste ta bilen och dra hit. Dyrt också :P

2008-06-24 @ 14:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0