Sunny day

Här är det sol och har så varit i typ tre veckor nu? Iallfall drygt två :P Åskan och lite regn behövdes igår. Skönt att få luften rensad en aningens aning :) Ikväll blir det party. Är inte sådär jättesugen just nu, men kan väl bli. Sitter och lyssnar på musik och fösöker komma in i rätt party mood ;P Just nu känns det lite ovisst när det gäller vart man ska gå ut ikväll. Ser det ut som det gjorde på Wasa sist så går jag då inte in. Får hoppas på mer tillflöde av folk helt enkelt!
Idag har jag legat i tycker jag. Red och grejade klart i stallet på förmiddagen, blev färdig runt kl 14. Blev att rida inne idag, vela ju inte plåga ihjäl min lilla puppu i det värma vädret :) Efter det fick han sig en dusch innan han fick komma ut i hagen! Det var nog uppskattat :) När jag var klar med de bestyren unnade jag mig själv en stund i solen. Men det blir ju så varmt när man sitter ute här hemma bara..tror jag stog ut i en timme iallafall :P Haha! För i morgon bär det av söderut. Där har jag tid att ta mig ett dopp eller två mellan solningarna ;P Hoppas jag blir jätte brun! *Håller tummen* Annars blir jag en skvätt besviken faktiskt :P

Vill inte jobba på midsommar. Vill verkligen inte! Vem fan tror dem går i björnparken på själva midsommar ?! De går bara back med att ha folk som arbetar då. Åååh! Förresten så vet jag inte om jag jobbar då heller, så jag ska väl inte jaga upp mig i onödan, men ändå! Har ju inte fått schemat än heller så här får man förbereda sig på vad som helst. Men tänker sätta mig på tvären om jag ska jobba hela den helgen, för det gör jag INTE! Marcus kommer faktiskt hem då, så det så! Blev ju inte att ses nu i helgen heller, så den helgen går då han först! Den här perioden har vart as jobbig...saknat ihjäl mig! Hoppas vi kan ses i morgon en vända innan vi kliver på planet. Han skulle iallafall komma till Arlanda, men då kommer det bara bli jobbigare att åka :( Blääää för avsked. Blääääää för att få vara utan sin Marcus .

Bal -07. Miss you honey.. <3 Vi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0