Ståhej

Usch vad trött jag är. Börjar ångra mig lite att jag tagit på mig så mycket jobb i sommar...Ifall det skulle få för sig att bli fint väder någon gång och man skulle vilja sola och bada, men har svårt att tro det med den här skit sommaren. Har ju faktiskt  inte lagt schema för v. 33 än heller, vill jag så kan jag vara ledig halva den också! Plus v. 34 så blir det ltie eldigt ändå innan det är skoldags igen. (Brukar väl ändå bli finare mot slutet av sommaren ?) Men det är väl så det är, så jag ska slippa leva på nagelskit i vinter :P Huvudsaken jag får vara ledig sista veckan innan skolan drar igång, och att Marcus också kan vara det... Annars kommer den här sommaren suga getpung! Jobbar han så kan jag också lika gärna göra det. Rida hinner jag med ändå, även om det tar emot en hel del när man kommer hem och är helt slutkörd! Tur att Emma kommer hem om två veckor och kanske kan hjälpa mig med ett par dagar iallafall ? Hoppas på henne, min kära vän :) Har tänkt mycket på mina vänner på sistone. Mina allra närmsta som finns där så bra! Maria, Cissi, Emma... <3 Vad skulle karlarna göra utan oss kvinnor ? :P Inget!
 
I morgon är det personalmöte. Har en hel del att ta upp kan jag iallafal tala om! Trivs as bra med jobbet och allt, men det är resten som stör mig. Folk som inte egentligen behöver lägga sig i den vi gör, att vi ska behöva tömma massa sopor och sedan gå in och göra mat (det hör inte ihop tycker jag)osv. Så de ska få något att ta tag i till veckan minsann :) Trött som en gnu som sagt, håller på att försöka planera upp Currys vecka också. Hur jag ska rida och så alltså! Det är inte bara det här heller :P

Längtar så till Grekland! Marcus den godingen tänkte bjuda mig på en till resa veckan innan skolan börjar, men jag fick tyvärr lov att styra upp den drömmen, måste ha kvar pengar och tänker inte tillåta han betala min mat och allt under veckan. Vet att många typ tycker jag är knäpp eller så :P Men man kan inte kräva/ta emot så mycket pengar av någon, tycker jag. Vill kunna betala själv, och kan man inte det så får man helt enkelt vänta tills man kan :) Kanske nästa år, beror på hur mycket pengar som blir "över" efter året i skolan, och om jag har lust att nalla på mina sparpengar. Hade vart en dröm att få åka iväg med Marcusen... vi har aldrig gjort något sådant själva. Tror jag? Så det är definitivt på tiden tycker jag!

Hörs kanske mer i morgon, säger godnatt så länge :) XoXo/ J










Kommentarer
Postat av: Elin

Underbart att resa =) Hoppas ni kommer iväg på nått sånt snart =)

2008-07-14 @ 16:20:08
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0