Sööööva

Idag pratade jag med en kvinna från Karlstad, när jag skulle beställa varor :) Här om dagen kom jag faktiskt på att jag saknar Karlstad och min lilla, söta, mysiga goa lägenhet en hel del! Vilket såklart är positivt, hade vart tråkigt annars om ni förstår vad jag menar :P Det är så himla skönt att få ha sitt egna krypin och få vara ensam någon gång. Nu har man ju vant sig med det under årets lopp. Och det är ju helt annat här hemma :P Man får så gott som aldrig vara för sig själv. Nu när det inte blev något kalas för svärmor den här helgen så funderar jag starkt på att åka ner till Stockholm, så jag och Marcus får vara själva någon gång när vi ses. Det är det värt, fastän jag måste åka tåg :P Bara Sigge åker hem till Dalarna så är jag så gott som redan påväg ner känner jag :P Måste se ifall någon vill byta pass med mig på fredag, eller om någon helt enkelt vill jobba åt mig. Får se, det sistnämnda kan man nog se sig i stjärnorna efter. Kanske kan gå, om jag börjar rota i det i morgon. Får fråga Linnea eller Patrik! *Håller tummen* :P

Usch vad trött jag är... nu får det bli dusch, kvällste och sängen! Hoppas Sigge kommer hem med Marcus tele i tid, (Han har lånat med sig den till Uppsala för han hade tappat bort sin egen..osv :S) så han kan ringa i någolunda normal tid så man får sova något. Personalmötet idag gick bra förresten! Var lite allmänt om säkerhet med tex. pengar, hur man ska uppföra sig, ansvarsområden etc. Pust! Vi inom restaurangdelen har typ det tyngsta på oss när det gäller kundernas uppfattning om Grönklitt. Drygt ?! Och så är det ju, oftast så är det miljön och restaurangbesöken man kommer ihåg på sin semester. Om de har vart bra eller dåliga osv... Så det är bara att koppla på sitt allra charmigaste leende och köra :P



Natti natti ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0