Regn, regn, regn...

Gud vad Sverige är ett tråkigt land! Fy bubblan alltså. Sååå tråkigt väder, känner mig såå irriterad! Jaja, det var kul så länge det varade. Med att få vara brun iallafall. Nu låter det på mig som att jag tappat ALLT, och det har jag såklart inte. Men känns som det när man är van att få sola varje dag, och ni vet nog ni med hur fort man tappar färgen man får. Men nu har jag grunden iallafal, så det kommer inte behövas så mycket sol för att få tillbaka det mesta. Det är ju såå härligt att få vara brun! Man känner sig mycket fräschare då ju. Tur att Marcus kommer i morgon så han hinner få ta del av det jag byggt upp under endast en vecka :P Folk frågar om jag verkligen "bara" har vart borta i en vecka, så brun var jag i måndags. Vill ha tillbaka :( Tur att jag vann den där resan med gratis boende då :P Det enda man behövde betala var bokningsavgiften och flyget. Boendet är kirrat :) Det fanns massa olika länder att välja på, mest här i Europa sedan var bla. Thailand med också :) Man fick åka på kryssning också, men det känns inte aktuellt :P  Någon som vill med mig kanske ? Det är för 2-6 pers ;D Gööött! Får slå till om två somrar. Blir kul :)

Nu lyser solen, fast det regnar ju också såklart :O Skiiit väder, Bajs Sverige! Tur att man har ridit för idag, är ju ingen höjdare att få lov att vara ute i regnet precis. Hata! I morgon kommer min prinskorv hem :) Gud så jag längtar! Massa myyys ska det bli. Var alltför längesedan... :( Nu ska jag nog ta och ringa kära Cizzz :) Har inte pratat på jättelänge! Hon kanske jobbar iofs? Hörs senare, kanske :P

See ya .




Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Nä vi har det inge bättre här. Solen visar sig väl nån minut då och då mellan regn och åskmolnen. Urtrist. Hoppas dock det hinner klarna till midsommar. Ha en kanon midsommar.. :).. KRAM

2008-06-18 @ 23:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0