Pics

från Ixia, Rhodos :) Tänkte ni vela se lite vad jag gjort osv! :P
Bild 1: Jag och mamma, vid havet första dagen.
Bild 2: Jag vi poolen, första dagen.
Bild 3: En bit av hotellet.
Bild 4: Mamma o pappa på balkongen.
Bild 5: Brorsan
Bild 6: Family vid havet, Rhodos stad i bakgrunden.
Bild7: Vi på onsdags kvällen, fotboll o seger mot Grekland! Yeah :D
Bild 8: Poolen vid hotellet, havet i bakgrunden.
Bild 9: Jag o pappa på taket på ena hotellbyggnaden. Bergen i bakgrunden tillhör Turkland :P
Bild 10: Vi utanför en restaurang.



Vi börjar såhär så länge :) Lägger in fler bilder senare någon gång. Ni får hålla er till tåls :P (De här tio bilderna är från typ de tre-fyra första dagarna).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0