Nu!

Nu får jag säga det på riktigt! Jag har fått sommarlov idag :D "Vuxensommarlov" kan man kalla det, är ju inte riktigt samma sommarlov. Var inte någon direkt vidare till skolavslutning idag om man säger så, hahahahaa! Men sommarfeeling var det då. Fontänerna plaskade så fint utanför stora entrén :)  Nu har jag lämnat in alla mina uppgifter och hemtentor. Lättat JA! :D I'm sooo happy, and relieved! Har tagit med mig det sista från Karlstad, förhoppningsvis, som jag kommer behöva i sommar! Och blommorna såklart :) Kan ju inte lämna dem till att dö heller!

Nu sitter jag och väntar på att Marcusen ska ringa. Han är på fotboll, som alla andra tisdagar. Idag har han meckat med sin hoj :P Hans pappa har skapligt många sådana så han fick en egen att sätta ihop. Han har ju pratat på att ta mc-kort! Vilket gör mig en aningens nervös men, vi får hoppas han kör försiktigt! Innan jag går och sussar måste jag komma ihåg att stänga dörren till stallet, och dra ur "flug-dödar-lampan" också :P Det är en sådan där som lyser blått som flugor/mygg osv. flyger in i och så smäller det sådär fint så man skvätter till en aning :P
Funderar fortfarande på om jag ska hänga med chicksen ut på lördag. Är ju väl medveten om att jag både ska åka bil och flygplan på söndag (Aaaaaaaaaaah :D Happy moment!!!) och jag vill inte att mina föräldrar ska behöva hämta mig i Mora mitt i natten. Så ska se om jag får någon som kan hämta hem mig :) Nu ska jag avrunda här för snart går mina ögon i kors! Godnatt allahooopa.

XoXo /J ;)

[/] Ditt efternamn slutar på ...son, lund, gren, holm (Fast mitt efternamn är ju inte svenskt, så det får bli ett halvt kryss:P)
[x] Du vet någon som har samma förnamn som du
[ ] Du vet någon utanför din släkt som har samma efternamn som dig
[x] I din familj är ni 2 barn
[/] Du bor i villa (Nu på sommaren ja :P)
[ ] Du bor i en tätort
[X] Dina föräldrar är mellan 35 och 50 år gamla
[X] Dina föräldrar har gift sig
[ ] Din pappa är yngre än din mamma
[x] Din familj har en bil av ett svenskt märke
[ ] Din pappa heter Lars
[ ] Din mamma heter Anna
[ ] Du har blåa ögon
[X] Du har tillgång till Internet hemma
[X] Du har egen mobil
[X] Du har ett eget rum
[ ] Du har varit i Danmark
[ ] Du har varit i Norge
[X] Du har varit på Gotland
[x] Du vet vilken av vänern o vättern som är störst
[X] Du vet vad värnern o vättern är för något
[ ] Din familj har en husvagn
[x] Du känner någon som har husvagn
[x] Ingen av dina föräldrar röker eller snusar
[ ] Du har ingen släkt som kommer från andra länder
[x] Du idrottar minst 2 gånger i veckan
[X] Du har/ har haft en hund/katt
[X] Du får månadspeng / studiebidrag
[ ] De flesta i din familj är blåögda
[X] Du äter snabbmat
[/] Du följer en serie på TV
[X] Du är kär
[ ] Du är född i mars, april, juni, augusti eller december
[/] Du är blond


Multiplicera antalet kryss med 3.
Jag är 60% svennig. Hur många procent är du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0