Myggnoja!

Jag blir tokig på de där bajsdjuren! Det är verkligen mygginavsion här alltså!! Kan inte ens räkna alla mina bett. Håller på att gå åt, så mycket kliar det. Jag och Curry blev anfallna av tusentals när vi var påväg hem från terrängbanan. Huuuuuaaa! Vad ska man med myggor och knott och grejer till ? Ja jag vet, mat till fåglar osv men ändå! Hoppas de försvinner snart :P Det behöver inte bli en sådan satans myggsommar! Please?

Här sitter jag och gaggar. Borde gå och sova egentligen... morgondagen kommer bli ihärdig känner jag. Lika bra att förbereda sig på det värsta ;P Är mest orolig för att en propp ska gå när vi drar igång alla konstiga maskiner i morgon. Eftersom vi inte ens kunde köra båda microugnarna förra sommaren så lär det nog inte gå med alla stora maskiner ilag i sommar heller. Det är lixom en stor kyldisk där det finns mackor och sådant, glassboxen, pasta/vämremaskinen, tha big dishwasher, två stora frysboxar, en frys och två kylskåp och en micro. Såå jag, det kommer defenitivt gå en propp eller två om allt ska vara igång. Om de inte fixat det vill säga, men det tror jag icke. Måste fråga Kenneth om det i morgon, lär nog skriva upp allt som jag ska kolla upp i morgon. Lika bra att börja nu! Hörs kanske i morgon, om jag hinner blogga då. Kommer hem runt kl 16 och vid 18 ska vi på kalas hos morfar´n som fyller 67 år :O Det är inte klokt vad åren går... Så får se om jag får någon lust att sätta mig framför datoren då :P Natti natti .

24/5 -08
Blir det en favorit i repris på lördag tro ?! :) Inte lik vild sådan iallafall, haha! Måste vara någolunda iordning om jag ska klara flygturen :D Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0