Mycket idag

tycker jag. Har både rida, äta mat och raka Tösen kvar. Pust! Det kommer aldrig bli natt för mig tror jag :P I morgon har jag bestämt att jag ska börja jobba kl 9. Bestämmer lite själv nu när jag är "mini-chef" (som jag själv kallar det) i cafét, hehe. Nej men är mycket att förbereda i morgon innan vi öppnar, och så måste jag fundera ut hur den där stora och hemska diskmaskinsbumligen fungerar :P Det är en sådan där as stor som finns i resaturanger och så. Ska även prova pastamaskinen i förväg så jag ser hur det blir. Hoppas Sara också kan komma till 9 så jag hinner visa henne hur allt fungerar. Ska skriva upp en liten lathund på priser också, drygt innan man lärt sig dem! Vet bara vad glassen kostar typ ;D Go for it J. Nu ska jag glufsa i mig mat, grillat ;) See ya .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0