Måndag

och ny vecka. Fick äntligen Mr. R:s observationsstudie igår, kväll! Det var ju snällt att jag fick den överhuvudtaget, så man ska ju vara tacksam. Så, nu sitter jag här med hjärtat i halsgropen med den och min egna uppgift som måste vara klar innan vi åker idag kl.18. Vissa saker ska man ha sådan förståelse för. Men om du kanske hade lyssnar, Mr. R, när vi hade studiegruppstid kanske du hade hört att vi hade deadline för obs.studien i torsdags, vilket menas senast torsdag!!! Så om helgen har vart jobbig eller inte, har inte med saken att göra. Åååååh vad sur jag är! Karl nummer 2 som har retat upp mig rejält under loppet av 3 dagar. Vad ska detta betyda ?! Blir så saligt förbannad. Nu har jag tyvärr inte tid att sitta här mer, för jag måste återgå till att dyka ner i en massa skoluppgifter. Ses i dimman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0