Lördag

Ja då var det lördag igen då! Jag vet inte vad jag fick för mig att det var för dag, tappar dagarna helt och hållet känner jag :P Trodde att det var torsdag igår... Men skönt att det är lördag så det får bli ny helg och fredag någon gång! Då kommer Marcus hem, ska till Älvdalen och fira svärmor som har fyllt 50 år! Vad ska man köpa ? Någon som har en bra idé på lager ? Tycker det är svårt att köpa presenter... Man vill ju vara nöjd med det man ger bort.

Nu har jag jobbat i tre dagar. Har dubbelt så mycket kvar :P Det är en vecka kvar tills jag blir ledig. Är as trött idag...måste gå och lägga mig tidigare än vad jag gjort de senaste fyra dagarna. Klockan har både hunnit bli tolv och ett innan jag blivit någolunda "klar" med allt... Många kanske inte förstår vad jag menar, men några iallafall. I morgon blir det nog (förhoppningsvis) en lugnare dag på jobbet. Har bara blivit mer och mer folk sedan i torsdags. Känns i varje kroppsdel :P  Speciellt huvudet. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0