Kalajs

på G! Ska bara duscha av mig lite. Blev klibbigt idag innan jag fick hiop det med kassan och allt annat :P Fy tusan vad jag avskyr att räkna kassan alltså. De borde anställa en kassaräknare till mig, kan verkligen inte med det där :O Annars har dagen gått bra. Var skönt med lite lagom mycket folk så man hinner prova på det nya utan att behöva stressa alltför mycket. Förhoppningsvis har de fått iordning mer på "pappersgöra" tills jag kommer tillbaka. Med pärmar och skit, så man vet vilka leverantörer man har. Vore ju inte helt fel (:P) nu när jag har fått så mycket ansvar på mig. Huuuuga!

Nu sitter jag och lyssnar på Duffy - Mercy. Börjar gilla den låten mer och mer :) Den är skööön! ;P Har ett litet dilemma, också kalat i-landsproblem. Vet inte vilken klänning jag ska ha på mig :P Tyvärr har jag ingen bild på någon av dem så jag kan inte be er om hjälp, och ni hinner ändå inte göra det för jag ska vara på plats om en timme :P Får klara mig själv idag då haha! Den vita Baliklänningen är mer av lättare sort. Den röda skulle passa bättre i morgon :) Jaja, det blir bra hur som. Vem bryr sig egentligen ?! :P Nu, dusch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0