Jag är på gång

Yes! Gud vad jag rockar på att plugga alltså ;P Haha. Idag har jag fått mycket gjort. Känner mig nöjd med mig själv :) Ska bara sätta fart med det sista innan det är dags för dusch och lite packning för avresa mot K-town. Har ringt och fått tid på ungdomsmottagningen för recept, pratat med min chef nr.2 om jobb. Får börja jobba på torsdag redan! Så kommer nog ta på mig jobb torsdag och fredag iallafall. Lördagen får bli fri för då ska slutfinishen på packningen göras, för på söndag drar vi ;) Wööwöwöööwöwöööwöw! Undra hur det kommer se ut med jobb över midsommar... kommer troligen jobba då med ju, eftersom cafét öppnar på fredag redan. Vill helst inte jobba alltför mycket den helgen då Marcus är hemma :( Får se då hur det blir med det... Hoppas de kan fixa så man har en 4de att rulla på, så man kan ta ledigt ifall man vill. För det var då omöjligt förra sommaren! Byta är bara så krångligt, då kunde jag få jobba 6-7 dagar i streck. Vilket är hur jobbigt som helst! Aja, ska vara glad att jag fått jobb iallafall. Så jag slipper ta en massa onödiga lån! Nu ska jag fortsätta med mitt, i värmen :P See ya! /J

@ my house på studentferre ;D
Snart ett år sedan... lite sorgligt är det faktiskt :) Ni har tur ni, ni som får ta studenten!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh, mitt favvouttryck :D WÖWÖWÖWÖÖWÖÖÖÖÖWÖÖÖÖÖÖÖ!!! :D

2008-06-02 @ 20:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0