Hemma!

Har vart i Sverige ett tag nu iallafall :P Landade i morse på Arlanda kl 03.30 typ. Sedan var det bara att sätta sig i bilen och fortsätta. Jag och pappa turades om att köra, så jag körde från Falun och hem. Trött är man! Har sovit ca 2 timmar här hemma idag, och nu vid 15.30 ska jag till u-mottagningen och fixa recept på piller. Efter det ska jag till Grönklitt, åker strax efter 17. Fullt upp så fort man kommer hem, ingen mjukstart här inte :P

Brun är jag! Har aldrig vart såhär brun någon gång. Men hur länge färgen får vara kvar, det är en annan femma det :/ Det suger att den försvinner så fort. Men lite ska man väl få behålla till midsommar iallafall :) På torsdag kommer Marcus. Ni kan ju gissa om jag längtar! Är snart tre veckor vi fick sova tillsammans, och den här perioden har vart as jobbig. Har saknat ihjäl mig :'( Men nu till helgen blir det bra! I Sverige är det ju as kallt! Håller på att frysa ihjäl :P Man är ju van med +30-35 och här är det ju knappt över +10 :S Huuuuga! Nu ska jag sätta lite sprutt, ska duscha också! :O Lägger in lite bilder senare :)

See ya .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0