Hello Sweden!

Nu sitter jag har i Grekland och flummar :) Har nyss vart och atit as god pizza! Annars sa solar jag och badar om vart annat. I morgon ska vi aka in till Rhodos stad och kika lite. Ska bli roligt :) Annars har jag typ bott vid poolen vid hotellet. Var ner till havet i mandags, blir det i morgon med. De trakiga med det ar att solstolarna ar sa dyra att hyra, men men. Blir att pressa lite dar i morgon efter trippen :) Har shoppat lite ocksa. Men det tar vi nar jag kommit hem! :P Har hort att vadret inte ar det basta hemma. Da akte man inte ratt tid iallafall :) Dar fick den som sa att: "Varfor ska man aka utomlands pa sommaren nar Sverige ar som finast?" Lag nog en gnutta avundsjuka i det skulle jag kunna tro :P Tji fick du iallafall. Nu ska jag prata fardigt med min alskling! See you in Sweden my friends :)

XoXo / your J ;)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Här är det alldeles grått & kallt. Regnar & blåser :P

2008-06-13 @ 06:36:12
Postat av: Renée

Åååå vad skönt !! :) Jag erkänner att jag är lite avis. ;) Hade också velat åka till grekland... :)

2008-06-15 @ 11:27:09
URL: http://girasole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0