Dagen

Min dag började med stallet och puppusarna. Saknat <3 Grejade med allt möjligt där ute, gick in och åt frukost, satt mig sedan en liiiten stund i solen innan det var dags att duscha och åka till Grönklitt på kassaredovisningsutbildning. Det där kan jag behöva höra typ hundra gånger om dagen, för räkna och redovisa dagskassan är det värsta som finns! Som sagt... Efter det åkte jag och Sara upp till cafét för att kika vad som vi måste beställa inför helgen och början på nästa vecka. Det är alltid svårt såhär i början innan man vet hur mycket som kommer gå åt. I mitten på sommaren är det ju en baggis, för då är det så gott som lika mycket folk varje dag. På kick-offen igår berättade de att det var ännu mer bokningar i år motför förra året. Pust! Så här gäller det att beställa det ena och det andra :P En diskare tex ?! Får minsann se hur vi ska hinna med allt. Det som är as gött är att jag får göra mitt eget schema för i sommar :D Hur nice är inte det på en skala från ett till tio lixom ?! Gillar min lilla chefsroll skarpt :P Jag och Sara ska kolla på det i morgon. Tänkte lägga in fler bilder från Grekland nu. Har inget bättre för mig :P Marcus kommer inte ringa först om en timme typ... han är på fotbollsträning.



Bild 1: Våran favorit restaurang som låg mitt emot vårat hotell på andra sidan vägen.
Bild 2: På väg in i Gamla stan i Rhodos stad.
Bild 3: Vi på ett café i Gamla stan.
Bild 4: De hade en papegoja på cafét :)
Bild 5: Gamla stan.
Bild 6: Vi med hamnen i bakgrunden.
Bild 7: Fotbollslördag med "brinnande" drinkar :P
Bild 8: En glad mamma med en San Francisco :)
Bild 9: Utanför våran lägenhet på hotellet.
Bild 10: Utanför hotellet. (Entrén)
Bild 11: Jag in tha pool :)
Bild 12: Poolen i kvällsläge :) Niiiice!

Har några fler att bjuda på också :) Lite mer badbilder mot slutet av veckan. See ya :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0