Blääää

eller något. Det känns som att min fina fina färg är påväg att gå upp i rök :( Det ska ju vara så jävla svårt att få lite sol i det här förbannade landet. På typ två veckor tar all sol slut, och det är vad man för vara nöjd med här i Sverige. Suck! Blir nog till att bo i Grekland ett tag när jag gått ur skolan, vila upp sig lite från Sverige :P Fast då blir det att bo i Athen hos Anita och hennes familj :) Hade vart en stor dröm som går i uppfyllelse!

Nu har jag gjort färdigt i stallet, ridit och så. Har vart effektiv här på förmiddagen :) Red iväg strax efter kl 9. Vid 12.30 åker jag till Mora. Jag och Sara ska knåpa ihop ett schema! :) Nu ska jag göra något annat..duscha eller något... Usch, känner mig inte på något bra humör alls idag. Blääääääääää


Ta mig TILLBAKA!

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Hej!! Va härligt ni ser ut att ha hat det iallaall du.. :) Vi hade ju en kanon helg häromveckan och då blev man aningen brun, men nä visst är det som du säger. Nästan helt omöjligt att bevara nått av det bruna. Ännu värre med det man lyckats å utomlands... Hoppas värmen här i Sverige kommer tillbaka snart!! Hoppas allt är bra annars.. :).. Kram

2008-06-18 @ 12:05:31
Postat av: Anonym

Har du haft det bra där nere ? :) Ser så ut iaf :) Händer på midsommar då ?

2008-06-19 @ 07:17:24
URL: http://annaolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0