080624

Idag är det nordanvind. Hääärligt :) Då får man känna att man lever iallafall. Har inte gjort så mycket idag hittils... tagit ut hästarna i morse, grejat klart lite halvt i stallet. Har fyllt hö och sopat, ska mocka och rida senare. I morgon blir det nog en sväng till Mora, köpa lite hårspray bl.a. Så jag kan frissa håret lite nu när jag ska börja jobba :P
Har kollat på resor igen haha! En resa till Grekland där vi var, för två pers v. 34, kostade 8 696. Det är ju inte så mycket precis :) Man blir då bra sugen att åka igen! Synd att pengarna inte räcker till, gör gör de väl, men måste sparas hela året till nästa år vid den här tiden. När jag börjat jobba på riktigt ska jag åka utomlands en gång/år!

Har ingen mer fantasi till att skriva nu... Hörs senare!


20 års dagen. Marcus kan inte vara seriös på kort så, ingen kommentar om det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0