Veckoslut

Skönt! Då kan man ladda och se fram emot en ny vecka igen :) Fredagen hägraaaaar! Torsdagen med, för då är jag ledig. Och på söndag som tur är! Lyckades även byta till mig första passet på lördag så Marcus slipper sitta och vänta på mig hela dagen och kvällen :S Måst ju jobba också... hade inte planerat att ses i helgen, därför hade jag lagt in jobb :/ Meen hade som sagt  turen att få till det på bästa möjliga vis :P Helgen har gått rätt bra att jobba ändå. Förutom att jag känt mig som ett vrak på morgnarna, pust! Det är drygt att börja dagen kl. 7.30 och jobba till 18.30 :( Idag har Ems ridit, thank good, and thank you :D Är helt slutkörd... saken gör det inte bättre när man har ont i halsen och är täppt i näsan. Gurglar Hexident som en tok :P Vad gör man inte ? Har inte tid/råd att vara sjuk :P Måste komma ihåg att skicka in ansökan till CSN och Försäkringskassan i morgon!! Studie -och bostadsbidrag! Klarar mig ej utan :P Ska bara kolla upp en sista grej. Med tanke på det, så borde "antagningsbeskedet" kommit till höstens kommande kurser! Måste kolla :P Höres .


Kommentarer
Postat av: Anonym

Såg att jag var ledig sista yran :)För visst är det den som är den 30 juli eller? Och sen har vi ju morafestivalen den 2 aug oxå ;)

2008-07-14 @ 13:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0