Soool idag!

Congrats Sweden, the sun is here :D För att stanna ett tag eller bara för en snabbvisit ?! Aja, över helgen hoppas jag på iallafall :)  För då ska jag som sagt till Solna! ÄNTLIGEN en helg som vi får vara själva! Är inte en dag försent kan jag tala om... Blir massa mys och överraskningar :P Är så nyfiken så jag dör!  Det är ju såklart roligt med överraskningar, men samtidigt en aning läskigt :P Iallafall för mig som ska ha koll på allt jämt, haha! Får väl lära mig helt enkelt :)

Sista dagen på jobbet idag, för denna vecka iallafall :) Skööönt! Jag är såååå värd en lång helg :P Har ingen större koll på hur jag jobbar nästa vecka, men tror jag är ledig två dagar iallafall. Och jobbar helgen! Money money :) Jobbade till 15 idag, så lite har jag hunnit med solen iallafall :)  Bra det. Får fortsätta jobba med att få tillbaka min Rhodosbränna :P Good luck säger jag! :D Nu blir det ridning, innan klockan blir för mycket! Höres .



Den här solen finns överallt i Karlstad :P Målad av han som tecknar figruerna i Alfons Åberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0