Söndag

Alltid är söndagarna så sega! :O Inte så konstigt om denna är det i och för sig... somnade inte först 4.30 tror jag. Tog sin tid innan jag, Nina och Robert kom hem, Men tillslut så :P Marcus, den drummeln, tappde bort sin telefon när han var ut i Täby igår. SUCK, säger jag... Han ska då alltid lyckas med sådant man inte borde lyckas med. Karlar...

Idag har jag ju som sagt vart på dop, och med en glad och stor överraskning :D Det blev vigsel också! Kusin Kattis slog på stort om man säger så :D Dop, födelsedag idag och gift :) Ingen dålig söndag den 27 juli 2008 för hennes del inte! Jag i min tur sedan! Tårarna började trycka på där, det var ju så fint! Hur ska jag fixa mitt eget bröllop egentligen ?! :P Har så nära till tårar så fort det är lite romantik i luften :') Gulli gull!
Snart blir det rida av. Men vart ? Har så dålig fantasi känner jag. Kanske på någon åker ? Nu när de har tagit hö så tycker jag att man borde få rida där :P Gör det ändå tror jag. Skönt att vara ute en fin kväll som denna :) Ska höra med min trogne springare vad han tycket, som går ute på gården och äter gräs för tillfället :) Han höll nyss på att riva ner solrosorna i landet mitt på gården... Curry i ett nötskal :) Han får nog gå in snart igen. Ska äta någon varm macka snart här... fick ju smörgås tårta idag på dopet/bröllopet så man har vart mätt ett bra tag :)

Måste även göra en lite inflik :P Gissa vem jag serverade i Grönklitt i fredags ?! Dogge Doggelito :D Fränt tycker jag iallalfall! Hörs kanske senare :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Och du får såsen på köpet..haha=)

2008-07-27 @ 19:44:26
URL: http://carolinewickman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0