Sol och ledighet

Har vart ute & stekt lite idag. Skönt :) Men nu kom det massa moln, så hotande ut ett tag här. Så ska väl ut & mocka så jag kan ta in hästarna ifall det blir åska! Huualigen! Det vill vi inte ha! Vid 18-tiden ska jag till momme & poa . Blev bjuden på mat idag :) Mamma & pappa är i Karlstad nu, och Joel är hemma hos sin flickvän :PTur jag har mina kära morföräldrar <3

Ridning ikväll då :P Ska väl ta herr. D på en sväng också. Funderar på när & hur, samtidigt som Louise rider Curr kanske. Tror det blir smidigast så, annars tar det bara en massa tid :P Ska se på Paradise hotel ikväll, som vanlig nu för tiden :) De visar ju min favorit omgång. Måste ses tillsammans med en kopp te och hårdmacka med skinka & grönsaker på :) Mumma! 

Gårdagen förresten då! Den blev ju trevlig som vanligt :) Fast hade önskat en bättre uppslutning på slutet av kvällen.. men men, man kan ju inte få allt här i världen :P Segt iallafall! Men kom ju hem i någolunda bra tid, så jag orkade upp i morse & ta ut puppusarna :P Nu står det massa påsar här hemma med cider & grejer i. Blev iallafall inte så mycket att diska! Glad att jag gjorde det mesta igår :) Nu ska jag ut till stallet mitt. Hästarna ska få komma in snart tänkte jag! Vila & äta mat innan det är dags att jobba, för Currans del :P  Hörs sen!

(Snacka om lättstött :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0