Silly wednesday!

Work, work, work... Och snart är det dags för skola, skola, skola :P mindre än 5 veckor dit nu har jag konstanterat! Blandade känslor för det, men är fortfarande as laddad :D Såg ut som att jag verkligen valt rätt inriktning! Böckernas titlar låter åtminstone intressanta :) Här kommer några; Elever i behov av särskilt stöd (nästan som boken på BF!), Perspektiv på funktionshinder och handikapp, många som handlar om specialpedagogik och bl.a. utvecklingsstörning osv. Jag tycker det verkar jätte intressant just det här med elever som behöver extra stöd! Inriktningen som jag kommi in på heter; Hinder och möjligheter för lärande. Blir nog riktigt bra :) Den är en bland de bredaste man kan gå! Kanske blir särskola sedan också :) Gött att kunna välja säger jag då bara! Såå nöjd med mitt val av skola, utbildning, inriktning :) Senare ikväll ska jag och Cissi ta oss en vända på byn, blir nog att snacka en del skola då antar jag :P Kul! Planera lite inför kommande läsår :) Vi ska ju köpa terminskort på skolans träningscenter också! Mycket smartare, samma utbud som typ Friskis & Svettis, och SATS. Fast mycket billigare såklart, det är ju det som är meningen liskom :P

Har 6st myggbett på mitt ena knä! Shiiit vad det kliar :O Mamma mia! Fy bubblan för myggbett säger jag  då bara :P Vädret blir då bara bättre och bättre verkar det som. Bra det :) Ledig söndag iallafall, och nästa vecka är jag bara ledig på torsdagen :/ Kommer bli en aning kämpigt där... Men lika bra att ligga i, så pengarna trillar in som sagt :) Den här sommaren kommer jag jobba i hela 8 veckor! Proud of myself :) Känns så bra! Mycket som känns bra idag märker jag :P Bra det ;P Vad ska man äta idag då tro? Funderar på om vi inte ska äta pitabröd med typ kyckling och sådant. AS gott :) Åt sådant i Grekland, mumma! Neej nu ska jag se om Marcus har lust att svara, han är och gymmar. Som vanligt numera! Nörd :P

See yaaa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0