Saturday!

Yes, och Cizz och Anna är påväg till Våmhusfesten :) Kom hem från Kumbelnäs för en stund sedan! Där var stämningen på topp :) En annan fick lov att åka hem, för i morgon vankas det jobb igen! :P Yeeah... OB iallafall, duger alltid ;) Örker int skriva mer nu. Ska duscha och ringa min prins, som är i Uthammar, Oskarshamn med family på någon slags festival eller något ? Deras landställe ligger iallafall där nere :) Hade tänkt tagit mig tid att följa med ner dit någongång jag med... lär ju bli av iallafall, under alla kommande år tillsammans med min prins och family Sandin/Wendel :) Trivs så bra med dem! (På fredag kommer Marcus! :O Längtar som en tok!!)

Dusch, säng o hej :)


Mee lav yooo! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0