Oonsdag = YyRaa

Yes, det är så det ligger till :) Tog vääärldens sovis idag! Fatta vad skönt ?! Det är en så himla stor befrielse att få vakna upp utan en klocka som ringer, aaaaaaah! Fast det hade dock vart bättre om jag hade vaknat upp med min älskling vid min sida, men så var inte fallet... tråkigt :( Igår planerade vi massa hur vi ska fixa i lägenheten när jag flyttar dit :D Det är så kul ju! Köpa ny soffa ska vi göra, och en fotölj till den. Möblera om i vardagsrummet, köpa en byrå som man kan ha kläder i, hur vi ska göra fint på balkongen och massa, massa mer :) Längtar sååå! Det känns så långt borta, men egentligen inte. 2 ½ år iallafall, men om åren går lika fort i Karlstad som första året gjorde så är vi snart där :) Fast kommer sakna mitt Karlstad... är så himla fint och mysigt där. Hoppas det passar någon gång, för er mina vänner, att komma ner och hälsa på! Shit vad kul vi skulle ha :) Gå på Nöjesfabriken, eller något annat kul ställe! Ja, det får vi helt enkel ta och planera in tycker jag!
När jag var i Solna förra gången, i slutet på maj, höll de på att renovera ett as slitet hus en liten bit ifrån Marcus lägenhet. Nu hade de kommit jätte långt med det, och gissa vad fint det var ?! Min favortifärg hade det också, typ grå-beige med vita knutar. Så fräscht! Det ser ut att ska bli ett fyra-lägenhetshus :) Jätte fint! Men lär ju kosta en hel del... Marcus skulle kolla upp hur mycket :P Drömma kan man ju! Inbyggda balkonger till varje lägenhet och grejer.. jaa, det hade vart något det där!

Nu ska jag göra klart i stallet, för sedan ska jag ner på Lillåvallen och kolla på fotboll. Gamla A-laget vs. "kändisar" :P Joacim Cans ska bl.a. vara med, och Gunde Svan :D "Daggen" (han från Gladiatorerna) är domare, haha! Ja det ska bli kul att se. Hörs kanske mer sedan :)
Förferre hos mig ikväll då, ALLA får komma ;) See you .


Sakna :( <3

Kommentarer
Postat av: Annaa

Är det Marcus Hedlund frå Övdal´n du skriver om?? =)

2008-07-09 @ 17:38:49
URL: http://mizzsunshine.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja, det är det! :)

2008-07-11 @ 21:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0