Natti

Time to sleep... Fundrar på om jag ska dricka en kopp te innan bara :) Har så svårt för att dricka te nu när det är så varmt, men nu på kvällen är jag inte lika varm som på morgonen :P Så får passa på. Får så ont i huvudet om jag inte får mitt te! Beroende ? Mjo :P Hoppas Marcus får sitt nya kort till telefonen i morgon så man kan ringa när man vill. Ikväll lånar han Sigges tele :P Så på så vis är det ju tur att Sigge är där, haha! Men när jag kommer dit, då får han pyyysa :) Stängning i morgon, funderar på när jag ska åka upp. Inte tidigare än 11 iallafall! Runt 11.30 får det nog bli tror jag... behöver ändå muna timmar :) fick dock inget ledigt på onsdag... segt :/ Får hoppas på att Sara får lust att byta pass iallafall. Funderar på om jag ska ta en chansning och ta ledigt på fredag, om det går och om vädret är bra. Hade vart gött att få sola lite två dagar i rad så man kan ge färgen sin en ärlig chans :) Vill få tillbaka lite av den iallafall! Ge mig!! Nu blir det te.

See ya fuckmachines
 ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0