Kvällsn

I morgon är det onsdag, och jag och Cizzz ska gå en lite sväng på yran, har vi planerat :) Blir trevligt. Var längesen bara VI träffades, kommer inte ihåg när det var sist ens en gång ju :P Nu är det ganska så precis ett år sedan vi började umgås, och nu är vi mer som systrar än vänner :D Man blir rätt tight när man bor som vi gör. Går liksom inte att komma ifrån :) Jag trivs då iallafall!

Idag har jag vart sjukt shoppingsugen! Här finns ju inget :S Man har blivit bortskämd med alla möjliga affärer det senaste året. Man fattar inte hur man har klarat av att bo här så länge som man gjort :P Trivs fint här hemma också, tänker inte klanka ner på det! Aldrig! Men det räcker att bara kunna komma hem till när man vill :) Nu känner jag att jag har gått vidare faktiskt... :) Sorgligt men sant. Till och med Marcus håller med, som är så inrotad i Älvdalen och Dalarna haha :D Längtar som bara den tills mitt flyttlass styr kosan mot Solna! Kommer sakan Karlstad som en tok, det känner jag då nu. Kanske flyttar tillbaka dit någongång senare i livet? :) Varför inte liksom. Hade vart as kul om bl.a. Carro och Anna hade kunnat komma ner någon helg :) Det tycker jag verkligen att ni måste! Kanske efter ni kommit hem från Turkland ? :) 
Nu blir det te för min del, sedan invänta Marcus som är på fotbollsträning (har även vart på gym idag igen, nörd :P), sedan blir det sova för min del :) Börjar 9 i morgon. Ha´t så bra! Natti natti <3


Snart intar vi Värmland också ;) Right ?! 

Kommentarer
Postat av: Anna

Lätt att vi gör ;D

2008-07-23 @ 15:36:21
Postat av: Carro

Lätt=)

2008-07-25 @ 15:28:00
URL: http://carolinewickman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0