Kvällsn

Då var det kväll igen då :) Igår vid den här tiden var min Marcus nästan framme i Solna... Det är så jobbigt med avsked :( Tyckte dock att det gick skapligt den här gången. Jag börjar nog inse att jag aldrig kommer lära mig att bli på avsked :P Det är inte min grej om jag säger så, och kommer aldrig bli heller! Idag har Mathilda ridit Curr i ridhuset :) Gick så bra så! Hon ser typ ut som en myra på hans rygg :D Men hon är jätte duktig! Synd att hon inte var lite större bara... Igår hoppade jag, Linnea och Ellinor :) Fasn vad roligt det var! Tyckte Curry också :D Shit vad galen han var! Förstår jag  och för sig, var ju så längesedan vi hoppade! Får nog lov att lägga in det en gång i veckan iallafall, blir liksom inte av :/ Hösten börjar komma krypande och ångesten med den. Var inte på universitetets hemsida idag, shit vad laddad jag känner mig för ett nytt år :D Helt sjukt! Antar att det är bl.a. för att jag längtar ner till mitt Karlstad också :) Saknar alla affärer! Shoppa shoppa :P Så ångesten beror då inte på skolan, känns bara som en utmaning :) Men det är Curr som nöter i mitt huvud :/ Funderar på om jag ska anstränga mig lite mer med att kolla runt i Karlstad. Hade ju vart prerfekt att ha han där :) Då är ju jag på plats, oftast iallafall :) får se vad jag kan trolla med när jag kommer ner... Känner att det måste ske någonting snart, för min prinskorvs skull. Han är värd att få tävla och ha sig :) Han älskar det ju såå! Blir
inte ett dugg klok på att sitta och fundera på det nu känner jag. Så jag släpper det :)

Tittade nyss på ett gammalt avsnitt från Paradise hotel. Den säsongen då bl.a Gregory och Henke var med :) Kommer ihåg när dem var här, här hemma och borta hos mormor och morfar och diskuterade med morfar hur man gör sprit på bästa vis, haha :D Nu ska jag prata färdigt med min Marcus och sova. Ledig i morgon ;D Hörs då. Natti natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0