Kvällsn

Sitter och kikar runt på you tube. Lyssnar fortfarande på lite gamla slagdängor :P Hoppas ni förstod ironin i bilderna i förra inlägget, endast för att sätta lite krydda på det hela ;D Vilket jag tydligen lyckades med, haha! I morgon blir det jobb from. kl 12 till stängning. Skönt med lite tid på förmiddagen känner jag... ska ner på byn och greja lite och hjälpa till med hästarna! På torsdag har jag öppningen och börjar då ca 9.30 och jobbar till runt kl15, beroende på hur mycket folk det är såklart. Då är Sara ledig och så jobbar jag med Angelica :) Kul! Hennes pojkvän och Marcus kände ju varandra :P Fräsigt. Det visste vi inte! Kom som en liten överraskning på midsommardagen :) Alltid trevligt med par där alla känner varandra, annars är det rätt svårt måste jag säga :O

Idag har jag också fått hem mina uppgifter från sista kursen. Stog inte så mycket, alltid kul med kommentarer ju :) Men men. Kändes inte som någon lärare var särskilt seriös i den kursen heller..segt! Hoppas det blir ändring till hösten.
Snart ringer Marcus och då är det dags att sova. Tidigare för en gångs skull... har inte blivit tidigare än 23.30 den senaste veckan. Behöver verkligen få sova i tid en kväll! Sömn sömn sömn :P Ska sova som en tok i helgen! Blir det fint väder så tycker jag att vi åker någonstans där man kan ligga ute och sola :) Vore inte helt fel. Gött att färgen kommer tillbaka skapligt snabbt nu när man har en sådan rejäl grund! Nu ska jag borsta gaddarna och sova :)



Natti natti ! Eran / J :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0