Helg :)

Nu är min baby här och jag är lyckligare än, på länge :P Mys pys! Synd på arbetsdagen idag bara, men vad ska man göra ? Pengarna behövs :) Det glädjer mig att jag tjänar mer i år, vilket betyder att jag kommer få mer att leva för det här året eftersom det inte blir någon skillnad på CSN och bostadsbidraget :) Wööwöwwöööw! Nice bajs!
Hyrt film har vi gjort, får se vad det är för någe :P Hoppas den är bra, minns inte riktigt vad den heter. Ledig i morgon, skönt! På kvällen ska jag och Linnea rida på våra tottohättar :) Dressyr och hopp. Ska hjälpa Linnea med dressyren på hennes STORA häst :P han är sjukt stor. Tycker då jag :D Jag skulle se ut som ett litet knott på honom eller något liknande... ;P 

Onsdagen var klockren! Brukar ju alltid bli så när man inte förväntat sig särskilt mycket av kvällen. Blev många trevliga återseenden :) Även denna yra :P Dock inte samma människor, trevligt :) Kom hem runt 3 tror jag, mamma tvingade mig att åka hem :D Haha! Förstår henne kanske, lite. Blev mer dricka denna yra, vilket jag fick känna på i torsdags. Booo :P Men det är så det är. Hörs mer, i morgon kanske :) Ha´t så bra!

XoXo /J ;P 


Me, mamms n' Joeeeel in Greece :) <3 

Kommentarer
Postat av: Sophie

Tack för i onsdags vännen :) <3

2008-07-19 @ 22:42:41
URL: http://s0ckret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0