Härligt!

Med värme! Även om det var drygt att jobba, blir alldeles klibbig ju :P Tur att det inte var så mycket folk. Vem orkar gå i parken en sådan dag som denna ? Skapligt många, men ändå :P Var jätteskönt med en lugnare dag i dag iallafall. Man hann med mycket som man inte gör annat, typ putsa fönster, skura golven överallt, plocka iordning på lagret osv. Så det har vart en helt OK dag på jobbet helt enkelt :) Känns som att det är fredag idag, tyvärr är det inte det... Hade velat haft det :P Stängning i morgon också, men icke på lördag som sagt. Himla tur det :) Ledig söndag. Jobb mån-ons, ledig torsdag och sedan jobb resten av v. 31. Veckan efter, v. 32, jobbar jag bara 4 dagar :) Niiiice! Den helgen blir det Älvdalen, 50-års kalas för svärmor och Musik och Motor såklart :)  Har ju blivit lite av en tradition nu när man är tillammans med en älvdaling, sedan snart 3 år tillbaka :) 2 veckor kvar tills jag får träffa min Marcus igen... segt tycker jag. Men men... Hoppas och längtar fortfarande till v. 34 :)

I morgon blir det jobb och ridning när jag kommer hem. Inget mer intressant än så :P Ska bli kul på lördag! Träffa lite polers igen :) Alltid trevligt. Hoppas på att Sara vill byta pass med mig på onsdag, annars kan det bli lite knivigt :/ Hade vart bra mycket bättre att få sluta vid 16-16.30 istället för 18-18.30. När tjejorna ska komma hem på förferre :) Annars får jag väl göra mig iordning efter vi ätit.. inte så värst bra, men vad ska man göra? Mer än att hoppas på att Sara går med på ett byta, fast det är inte ofta man byter till sig en stängning :P Seeeegt. Nu känner jag att jag babblar på... ska duscha nu och invänta Marcusen idag igen. Fotbollsträning... han ringer nog om ca. en haltvimme. Hörs i möra, kanske :)
Natti natti <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0