Fredag

Shit vad jag tappar dagarna! Fattade inte varför det stod en godispåse i skåpet här i köket, mitt i veckan liksom ?! Men hallå J, det är ju freeedag :P Haha! Blir så fel när man är ledig två dagar mitt i veckan och börjar till helgen igen! Onsdagen blev riktigt bra! Var ner på "kändismatchen" på Lillåvallen, träffade på min älskade Sophie som jag även delade matchen med :) Efter det bar det av till Systemet och Ica. Sedan snabbt in i duschen, hann inte riktigt bli klar tills mina kära gäster dök upp :P Ni vet väl hur jag är! Vi grillade och hade allmänt mysigt, efter det drog vi oss in, lyssnade på musik och drog igång partyt på allvar ;) Nere på Yran träffade vi massa folk, många man inte träffat på länge :) Vilket bl.a. är meningen med yran (för min och många andras del som har vänner att träffa)! In på hotellet, dansade skiten ur alla, blev slagsmål på dansgolvet men det är en annan historia :P Kan iallafall tala om att jag var inte med, men jag och Sophie var grunden till att det blev av, haha! Tur att man har sina bodyguards ;P Kom hem till sängen strax innan halv 3. Blev lagom på lyset, hade hur roligt som helst, så en toppen kväll alltså :) Kanske för att jag slapp dela bord med gamla gubbar och dricka ur plastglas, eller vad tror NI?:P Haha! Tack mina underbara vänner !
Torsdagen spenderade jag på stranden med Sophie :) Mys pysigt! Hoppas på fler stranddagar. I morgon ska vi leka igen, kanske drar en sväng till Våmhus ;) Ska ringa min käre vän Cecilia i morgon! *Komma ihåg*

Idag har jag som sagt jobbat, en riktigt tuff dag måste jag säga! Nu står det då klart att vi MÅSTE vara fler mitt på dagen. Funkar inte med att hålla efter med allt, bl.a. den där förbannade disken! :O I helgen jobbar jag med Ida, ska jobba tillsamamns från öppning till stängning, skönt det! Så man kan hjälpas åt så man kommer hem någongång :P Stressar som fasn vid stängningarna känner jag. Funkade bra med kassa idag iallafall! Skönt :) Dusch nu, prata med Ems, Marcus (som för strunden är i Småland han med :) ) Sedan får det bli Tusen strålande solar och John Blund ;)

Höres! Natti natti <3


En annan asskön kväll med gänget ! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanon trevlig kväll :D

2008-07-12 @ 11:27:02
Postat av: Anonym

De va jag som skrev det.. Tror jag glömde skriva de :Þ hihi.. / Anna

2008-07-12 @ 11:35:57
Postat av: Carro

Vilken härlig kväll vi fick tjejer..Måste göras om..Och vilken härlig bild..Full som ett ägg var man..haha=)

2008-07-13 @ 19:50:33
URL: http://carolinewickman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0