Födelsedag idag?

Har då vart som det iallafall! Först och främst ringde det till Grönklitt idag och det var tele till mig, ett blomsterbud var påväg :) Fick en jättefin bukett av min älskade prins ;) På kortet står det: Vet att du älskar mig :) Älskar dig också fisen min, Puss! Haha, gulligt :P När jag kom hem fick jag paket av mamma, pappa och mormor. För att de tycker att jag är så duktig och sliter/tar så stort ansvar på jobbet :) 6 st koppar till te/kaffe + en liten gräddkanna :) I keramik, gammelrosa färg! Jättefint! Precis samma koppar som Mickan fick av mig och Marcus i studentpresent :) Nöjd som satan med min dag måste jag då säga :D Än är den inte slut, snart ska vi grilla :) Sedan blir det ridning. Jobb i morgon igen, fast börjar 9-10 någon gång, har inte bestämt mig när jag tänker börja :P Tror inte jag behöver åka upp så tidigt som till 9 iallafall. Skönt det :) Finväder i morgon med, passar bra det när vi blir kalas :) Slutar tidigare i morgon också, hoppas jag hinner sola lite innan det bär av till Sofie! Hade inte suttit helt fel :) Vädret ser dock ut att ta slut på söndag. Ser ut att bli regn sön, mån och lite på tisdagen. Segt... hade tänkt fråga Linnea om hon hade velat jobba åt mig på onsdag så jag får lite ledigt. Men känns onödigt om det regnar, då kan jag lika gärna jobba tycker jag. Fast det får INTE regna :P Vi som ska ha sköj då! Trevligt att sitta ute, blir så kallt om det regnar. Men aja, det löser sig. Som allt annat :) Mamma och pappa ska åka till Karlstad då, på onsdag. Vill också :( Men snart är det min tur också. Mysigt det hade vart att få ligga ute på Skutberget dagar som denna :) Det är typ som att vara i skärgården där, stenklippor och gräs :) jättefint! Det är ju lite utlandsfeeling över Karlstad, Vänern är ju typ som ett hav :P Stoooor!

Neej, nu ska jag äta eller något :P Rida senare, får inte bli för sent idag... Höjt!


Sakna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0