Boulevard of Broken dreams

Greeeen day :) Det är väl grejer det ? Oldtimes :) Igår slog vi rekord i försäljning, var i närheten idag med med missade med några hundralappar :P Jag har anställt, by my self, min bror som diskare :D Haha! Han skrev på avtal och grejer idag. Så nu har han också lite sommarjobb ;) Syrran ska då fixa allt alltså :P Så dagen har flutit på smärtfritt. Förutom att alla förbannade mackor tog slut innan klockan ens var 14! Så det blev att ringa Rättviksabagar´n idag igen och öka på leveransen :P Maaaassa mackor vill vi ha! Var jätte skönt med lite sovis i morse, behövdes kan jag tala om . Börjar senare i morgon med, iallafall ca. 10.30. Bättre än 9.00 :P Fast då kommer jag hem rätt sent om jag ska med någon på Yra... får duscha och äta lite snabbt då! Vet att Ems ska ut, Sophie med tror jag? Fick för mig att hennes karl kommer/kommit upp ? Får helt enkelt höra mig för :P Blir till att sova tidigare ikväll, ändå. Klockan han nästan bli tolv igår, fastnar ju i boken min :P Men ikväll komme jag läsa ut den. Måste köpa en ny...så skönt att läsa om kvällarna när man ska sova. Så man kommer ner i varv :) Funderar på hur pass jag orkar festa i morgon, har haft ont i halsen till och från sedan förra onsdagen. Men verkar ha gått över nu? Är mest täppt i näsan på kvällar,nätter och morgnar :P Aja, får se hur jag känner mig i morgon helt enkelt. Dricka har jag ju här hemma iallafall. Blev nog över en cider sedan sist...
Ja sista yran tar vi Anno :D Är ledig då jag med! Får bli en favorit i repris helt enkelt ;) Blir så bra det så! Men helgen då det är Mora festivalen jobbar jag tror jag... kan ju ordna sig ändå men vi får se ! Vi börjar med yran :D

Shit vad jag saknar närhet/beröring/massa. Känns tom. bra när en fluga kryper och killar mig på armen :D Haha! Tur att Marcus kommer på fredag :) Jobba lördagen bara, ser INTE fram emot det men inget jag kan göra åt helt enkelt :/ v. 34, det är en helig vecka. Våran vecka :) Då är jag ledig, och Marcus fick nog också ledigt då. Helgen innan, v.33., ska jag tävla! Första omgången i lagtävlingen går av stapeln då. Shit, hur ska jag fixa det ? :P Får lägga både mig och Domino i hårdträning! Pust! Är ju bättre igång nu iallafall, till skillnad motför i början av sommaren :P nu har jag ju ridit regelbundet sedan Rhodosresan. Jaa ja, nu ska jag duscha och sedan gå och dö i något hörn :P Är jätte trött!

XoXo / Er J


Kommentarer
Postat av: Sophie

Blir förfest hos Robert i morn kanske :P Pratade me Boggen idag! Får höras i möra! Puss

2008-07-15 @ 21:52:15
URL: http://s0ckret.blogg.se/
Postat av: Elin

Åhh skoj :)Vart här bor du? :) Allt bra idag då? :)

2008-07-16 @ 13:11:14
URL: http://ellee.devote.se
Postat av: Carro

Jaa,sista Yran då köööör vi=)

2008-07-17 @ 15:26:11
URL: http://carolinewickman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det blir najs de ;)

2008-07-18 @ 07:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0