Aktivt

Yes, aktiv är det rätta ordet! Funderar på om inte effektiv är bättre till och med :P Dagen började med uttag av puppuhästarna, mocka och städa i stallet. Åkte till Grönklitt runt kl 11, jobbade till ca. 18-18.30, åt mat, hämtade Domino i hans hage uppe på ridskolan, gjorde i ordning han och Curry tills Lousie kom och då red vi ut på en sväng :) Nöjd med mig själv, måste få igång Domino! Vi som ska tävla om typ 2 ½ vecka :P Han är värsta tjock efter betet och allt så här ska köras ;) Tur att Lousie ställer upp och hjälper mig nu när jag jobbar och står i så mycket, svårt att hinna med två hästar att rida då vill jag lova! Har ju lilla Tösen med :) Hon kräver dock inte lika mycket tid. I morgon blir det ingen ridning alls, dagen kommer börja med stallet igen. Efter det måsta jag hinna med att både handla på Systemet och ICA? till kvällen :) Det blir tacoooos denna onsdag ;) Göttans! Jag som alltid äter mig proppmätt när jag äter det :P Säg någon osm inte gör ?! Så det måste jag klämma in mellan stall och jobb. Tänkte börja 12 i morgon :P Behöver tiden på mig. Joel får hjälpa mig att stänga, eftersom att Sara inte kunde byta... Hon ska på bio i Rättvik, Mamma Mia :) Drive in-bio! Fränt! Det vill jag också prova någon gång i livet :) Snacka om old style!

Snart ringer karln min. Han är på fotbollsträning, som vanligt på tisadagar och torsdagar. Gym dag också för hans del, blää på honom :P Själv hinner jag inte med sådant... hade velat hinna med den där roddmaskinen på brandstationen, men det känns långt borta om dagarna. Har ju fullt sjå med att orka med att rida när jag kommer hem :P Det är jobbigt att jobba! Så jag koncentrerar mig på det först och främst :P Ska ju iallafall köpa kort på skolans träningscenter i höst. Blir bra det :) Shit  vad fit jag och Cizz kommet bli ;) Eller något :D Vi är ju lediga från skolan både tisdagar och torsdagar de 8? första veckorna, så då kommer vi hinna med massa träning ! Eller hur Cizz ? ;) nu blir det till å borsta tänderna... och invänta min man ;P Höres kanske i morn, om jag har tid vill säga :P Troligtvis inte... 

See ya at the Yraa! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0