Afasi & Filthy - Bomfalleralla

Snacka om nostalgi då :P Om man ändå var "liiiten" igen! Haha, allt var så galet roligt! Allt var bara allmänt galet :P Det är precis som man säger. Det är den tiden man kommer ihåg som mest när man blir äldre, och än så länge kan jag definitvt inget annat göra än att bara hålla med, fullt ut :) Är glad att jag minns de mest roliga/crazy från den sk. fjortistiden :) Var då bra mycket under de åren som var mindre än bra. Tur att man förträngar det mesta :P Får lov att dra på lite Fronda också medan jag ändå håller på här :D Fronda - Rullar Fram. Kan den utantill, helt och hållet. Nästan lite pinsamt :P

Fick bara lov till att dra på truckerkepsen och leka lite fjortis, dagen till ära :D

Varför tar jag mig inte tiden att umgås med kompisar mer nu för tiden ?? Det är ju inte så att jag och Marcus är med varandra så ofta precis, så jag behöver ta hänsyn till det. Men nu är det i och för sig jobb som gäller, och ridning efter det. Och förr bodde kompisarna närmre, här i Orsa. Och nu umgås jag inte med någon här... Emma när hon är hemma, och Nina när vi båda har tid :P Illa!

http://youtube.com/watch?v=xHpq83aKPWg

Idag har det ändå gått skapligt i G-klitt. Kassan blir bara bättre och bättre för var dag som går, och jag blir bara tröttare och tröttare :P Men Sara var snäll mot mig så hon tar mitt pass på fredag, så då kan jag dra till älsk tidigare :) Wööwööwwöw! Hem så sent som möjligt på söndag, kommer till Mora vid 23.30-tiden då. Måndagen blir inte nådig men så är det väl :P Jobba som en dåre, få pengar som jag kan leva på så jag slipper ta lån. Kan det bli bättre ? :)

Btw, tysken som var med på första sidan i Mora tidningen träffade jag i Nusnäs i fredags :D Haha bara så ni vet! Värst vilken uppståndelse det blev runt honom då :P Han var faktiskt duktig på svenska också! Kan ju vara ett plus om man ska klara sig i Nusnäs där typ ingen kan annat än att prata mål :D Haha! Neej nu ska jag vara snäll. Men tänkte ge stockholmarna en ltie kyss i häcken, tycker de verkar helt blåsta när det gäller att ha hand om barn! Ber om ursäkt nu alltdå, men det är banne mig så :P Matar i dem Red Bull, Triggers, Gainomax och massa strunt som inte barn ska ha. Och så frågar de en annan om det inte är bra för barn, ser jag ut som att jag egentligen borde veta det bättre än dem ? :P Och grejen är den, att det är (hittils då...) bara stockholmare som frågat det. Gainomax ska man ju liksom dricka när man gjort något ansträngande... Aja :P Kör hårt 08:or!


Tummen upp från mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0