A new week

står framför dörren, igen :) v. 31 utav alla! Tyckte det var nyss jag skrev det :O Det går ju så satans fort! Helgen var as kul :) Inflyttnings och -födelesdagskalas, bröllop/dop m.m. :) Mycket för lilla mig. Var bjuden på tre födelsedagsfester i lördags! Sofies (som jag valde ;P), Emils och Maria, Isabels :) (Ja, hon stavar sitt namn med ett L) Tråkigt att missa kära Mias, men det är väl så det är...tyvärr! Vi ses (också) alldeles för sällan. När ska man få tid till att umgås med folk egentligen ? :P Jag hinner då inte med sådant finlir. Jobb och ridning som står på mitt schema, varje dag numera! Blir väl senare i livet förhoppningsvis :) Tycker att jag ändå har träffat min friends mer än vad jag brukar, på senare tid. Kan ju även bero på att man är hemma :P Haha! Snart är det dags för att få i lite mat i magen min. Börjar bli lite småhungrig! Undra vart jag ska rida idag då? Lutar mot ridhuset och dressyr. Kan behövas :P Igår blev det iallafall åkern. Gick bra :) Blev mer jobbat för Currans del än planerat så det är bara ett stort plus!
Nu tog fantasin slut helt plötsligt, så hörs kanske senare :P C(K)iaaoo ;) Mjauuu :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0