080707, v.29

Måndag och ny vecka igen då, vilket innebär jobb för mig och många andra :)  Jag hälsar mig själv välkommen till verkligheten efter en alldeles förträffligt underbar helg! Tack tack :) I lördags gick vi upp ca. kl 8 och gjorde oss färdiga, tog tuben, irrade runt på Drottninggatan och hann precis i tid till kl 9.30 :P Var inte så lätt att hjälpa till att leta heller, eftersom jag inte visste vart vi skulle! Vi hamnade tillslut på Drottninggatan 88, Centralbadet  :) Kl. 10 hade Marcus bokat klassisk massage, efter det fick vi utnyttja hela badet. Vi bubblade, åt och drack gott, och solade uppe på soldäcket :) En alldeles perfekt dag om jag får säga det själv! För er som inte vet vad Centralbadet är för något så gå gärna in och kika på www.centralbadet.se. (Det är ett SPA)Det var hur fint som helst där :) Gammaldags och stilrent, stället är liksom 104 år! Fränt :) Jag har alltså mått som en prinsessa i helgen! Min prins har skämt bort mig sååå mycket, så man nästan får lite dåligt samvete :P Kändes som en nystart på något vis. En nystart på ännu ett härligt kapitel i vårat liv :) *Nykär* Var alltså väldigt tråkigt/jobbigt och allt det där att få lov att åka hem igår. Åkte rätt sent, men iallafall! Usch... Nu ses vi inte igen först om lite mer än en vecka :/ Nästa fredag... Längtar redan! Hoppas Marcus får ledigt den där sista veckan innan skolan drar igång för mig... vi behöver verkligen det!!

Idag har jag som sagt jobbat, från kl11 till kl 18.30. Har ätit för en stund sedan, och nu är det dags för stallet och ridning. Så vi säger så, så länge vaaa :) See you .


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det ser ju precis ut som Sturebadet :)

2008-07-07 @ 19:30:38
Postat av: Caroline

Fy vad härligt romantiskt..Tror jag ska flörta in mig hos Marcus jag medhaha=)

2008-07-07 @ 20:27:19
URL: http://carolinewickman.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hehe ja han kan han :D

2008-07-07 @ 21:53:47
URL: http://angelwhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0