Söndag

Då var den här veckan slut. Åker ner till K-stad i morgon kl 5. Tur att det är kort dag, annars är de där morgonresorna väldigt krävande.. Men man får vara glad för de extra timmar man får här hemma :)
Helgen har vart bra. Men har känt mig irriterad på något vis, har inte vart meningen! Men jag antar att det är för att jag har vart/är trött, och att en förkylning har brutit ut. Hoppas att den inte är lika intensiv som den jag hade i höstas.. huuha! Har banne mig inte tid att vara sjuk, missar alldeles för mkt i skolan då. Det kan jag inte, helst inte inför tentan som är om två veckor i morgon! :S Usch.. och omtentan som jag ska göra från förra kursen är nu på fredag. Måtte jag få G den här gången! *Ber till högre makter*

Åker hem på fredag igen, efter provet. Känns som att det är lika bra, blir så "försoffad" i Karlstad när jag inte har något för mig :P Borde fan börja träna..någonting iallafall. Men vad ? Någon som har något tips ?

Nu har bubben min kommit fram till Sthlm. Vi ska ses till helgen igen :) Det blir en lugnare helg då iallfall, inget jobb osv. Gött :) Bara hem och må bra! Rida förståss! Jag och Curry hade oss så i fredags att han tappade en sko :P Tur att Magnus kunde komma i morgon och sätta på den igen, så slipper min lilla guldklimp halka och slå sig :)

Nu borde jag sova.. så jag slipper vara så trött i morgon :) Blir jag väl iallfall, men ändå :P
Sovis på tisdag, skööönt :)

Godnatt!

image18

Kommentarer
Postat av: Renée

Börja gruppträna på ett gym, spinning, t-box lr body pump?? :) Puss !

2008-01-28 @ 15:19:47
URL: http://girasole.blogg.se
Postat av: Johanna

Ja det hade ju vart en idé, men har så dålig pli på mig själv :P Har funderat på spinning faktiskt!
Puss kusin

2008-01-29 @ 16:32:29
URL: http://angelwhite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0