Onsdag

= Fråga Olle och Girls of the Playboy Mansion :) Kl 20 ska jag se på Top Model special, vad nu det är för något :P
Kom hem sent idag. Slutade 14, men gick ner på stan på en gång. Gick och fikade (min andra semla för i år ;P) Hem en snabbis på toa (:P) Sedan ut en sväng till. Kom in runt 17.30. Skönt att inte gå in i lägenheten och bara sitta. Borde plugga, fortfarande, men jag är ju sååå seg ?!
Det är så tråkigt att läsa kurslitteratur, och inte är det med någon skönlitterär bok i den här kursen heller :/
Aja, bara att ta sig i kragen så man inte åker på en till omtenta. Har jag ingen lust till... Hoppas Martin är snäll i bedömningen :P

Fy vad jag är trött, var rätt pigg i morse när klockan ringde. Men täcket var ju så himla mjukt och varmt i morse :P I morgon blir det uppstigning ännu tidigare.. men slutar kl 12 :) Skönt!
Ledig på fredag = Prov. Efter det ska jag åka till Sthlm med 12.15 bussen. Blev ändringar :P skulle ha åkt hem, men struntade i det. Kändes bara onödigt att betala massa busspengar, ska ju ändå hem nästa helg.
Då åker jag med Martin!

Sova sova sova? Neej, läsa läsa läsa! :S Booo

Igår "spökade" det hemma. Eller vad det nu var för något knepigt.. Joels telefon hade iallfall ringt på hemtelefonen utav sig själv, TRE gånger :S Det  syntes på hemtelefonen att det var Joels nummer. Joel höll på att skriva sms när det plötsligt stog "Ringer Hem" som det står när man ringer, och pappa hade sett hur mobilen lyste där den låg när det ringde hem för tredje gången. Man kunde inte se på samtalslistan på uppringt att någon hade ringt hem.
Helmysko alltså! Tur att inte jag var hemma :P blir ju så rädd för sånt! Till och med pappa hade fått rysningar :P
Grejen var ju den att det var så typiskt att den låg i tvättstugan när den "ringde", för där inne brukar det hända mysko grejer...
Har fått för mig att det är de där människorna på kortet som vi har på vårat hus. Det kortet är hur gammalt som helst, för det finns inga andra hus runt omkring på bilden, och det finns ingen väg, där det är en nu. Huuua!
Hoppas det inte har hänt något mer konstigt... blir ju så nervös då :P

Nu har jag typ 40 min på mig att läsa till Top Model special börjar.. Sätta fart ?!

Marcus <3



image20
Läsa är seeegt!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Uuuh! Ser kortet framför mig, det är ju skit läskigt!

2008-01-30 @ 22:39:48
Postat av: Johanna

Jaa! Vågar inte ta ner det heller, ifall de blir arga :P

2008-01-31 @ 14:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0