Mätt!

Har nyss ätit :) Gott! Har inte ätit på hela dagen.. ok, man får äta mat på Wärdshuset när man jobbar, men det finns ett men också. Det dras på lönen, och det har jag inte råd till :P *Snålis* Så det är bara att hålla igen. Har tjockat i mig en kebabtallrik,inte en hel dock :O Så nu är jag sjukt mätt !  Hoppas det går över :P

Jaha då har man jobbat för den här helgen, räckte med en dag känner jag. Tur att jag inte skulle jobba i morn med. För i morn ska jag sova med min älskade äsklings Marcus! <3
Skulle ha tränat med Domino i morn, men det blev kl 9, så jag får tyvärr lov att skita i det :( Hade jätte gärna velat träna, men jag måste få sova någon morgon också. Tufft att plugga heltid, om man ska jobba samtidigt. Någon dag då och då är iallafall överenskomligt. Ska jobba om två veckor igen, två dagar då. Idag var det jätte mycket folk i Grönklitt. Det var fullsatt, plus lite till i Wärdshuset. Mycket att göra!

Neej, nu ser Marcus alltför go ut där borta i sängen. Bäst jag går dit ;)

Allt <3

image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0