Mat?

Sitter här och funderar på mat. Är inte hungrig nu, men måste göra någon sorts matlåda... har ju mat i frysen. Tror faktiskt inte att det bli någon middag för mig idag :P Känns för sent för det nu också.
Kan äta lite fil senare i sådana fall... Blev så mätt efter min semla :D Drack vam choklad till, med grädde. Vilken klassiker ;) Vilket fika monster jag är!

image8

Ååååh gud snart är det helg! Tror det blir min lyckohelg. Ewa skickade sms idag och där stog det att jag slapp lördag eftemiddag/kväll, och fick morgonpasset/eftermiddag till typ 15-16. Det är då det är som värst..lördsgskvällarna alltså. Då är det after-ski och grejs!
Att sluta tidigare innebär att jag får mer tid över till min prins ;)  Eftersom han ändå sover till typ 12, och då är det bara 3, 4 timmar högst till jag slutar :) Härligt!
Är Tusse-träning hemma i helgen också, synd att man inte kan dela på sig ibland. Hade så jätte gärna velat vara med på ett pass :/ Saknar Domino! Min sötis :) Men frågan är väl om jag skulle orka med ett helt ridpass på honom :P lär ju världens träningvärk efteråt i så fall. Men det har jag inte dött av förut :) bara nästan.

Igår köpte jag min kära scarf. Äntligen :) Kommer bli sååå snygg tillsammans med min nya skinnjacka. Vilken hottie jag kommer bli i vår ;) Måste bara försöka få lite färg på min bleka hud... suck. Det enda som fattas nu är ett par svarta stövlar. Det hade vart pricken över i:t! Kollade på en t-shirt idag, på Gina. Kostade bara 99 kr, men blev för snål :P Ska fundera lite, men den var ju så himla fin! Har fått för mig att jag vill ha massor med t-shirtar med stora tryck på. Såå snyggt! Men då ska de helst vara lite längre så jag kan ha tights/strumpbyxor till.

I morgon blir det troligen utgång igen, göra ett nytt försök :P Hade ju vart bra om fler ställen var öppna än bara Harry´s. Gillar inte det där med pub, inte riktigt min stil :P
Men när Svenska rallyt drar igång, då ska vi på Nöjesfabriken, där finns det tre dansgolv. Ett med ny musik där det får plats 1000 pers, ett med rock och ett med musik som schlager och "vanlig" partymusik som alltid går hem. 7-10 fedruri, då smäller det :) Längtar som fasn! Lite annat än typ Lilla Krogen :P
 Det kommer tydligen vara jätte mycket folk ute då! Man får nog förbereda sig på att få köa någong timme om man ska in på tyå Nöjes.
Men det är då, och i morgon är det Arena som gäller. Blir vin och cider att dricka, och tacos att äta :) Mumma! Gratis in är alltid ett stort +.
Göra matlåda! Simma lugnt

431552-4
Miss Angel White



Marcus <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0