Insatt?

Nu har jag iaf försökt att sätta mig in i det här "bloggsystemet" :P Tror det blev bra, får duga ett tag iaf  :)
Fick fler dagar att jobba t.o.m mars.
Har kollat lite i mitt "schema", har lite för mig om jag säger så, fram till 28 mars ungefär :P Jobb, skola och praktik för min del. Marcus ska ju åka till Nya Zeeland.. (svikare) :'( Får se när det blir. Tycker det kan bli av i mars om det ska, medan jag ändå har fullt upp med massa. Ångest! :(
Vi kommer inte ses mkt alls typ i februari/mars. Kanske var tredje helg.. gillar inte det alls! Det blir ju bara en helg i månaden. Fy fan vad jobbigt! *tycker synd om mig själv*

image2
Jag är så lycklig med dig Marcus Hedlund


Snart blir det stan en sväng, ska kolla på en scarf som jag fått för mig att jag ska ha :P Får se om jag hittar den. Sedan hade ju en semla inte suttit helt fel ;P Eller så väntar jag med det till helgen. Får se hur det blir med det med. Känner mig så onyttig just nu.. blä.
Går över snart, som vanligt. Lär duscha nu.. så jag slipper känna mig ofräsch också :P

Det är så himla fint väder ute idag! Hoppas snön ligger kvar uppe vid skolan, det är ju bara där man får se "natur". Det enda tecken på snö som jag kan se, är på taken som jag ser från lägenheten. Ingen vidare till utsikt :P
City, here i come!

image5
Upp till höger bor jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0