Home, sweet home!

Japp, då var man på plats i Dalarna då. Kom hem strax efter kl 13. Skönt! Men, det var inte sådär jätte skönt när klockan ringde i morse vid 9 :P Jag kommer vara död i morgon när jag ska upp vid 6.30. Blä! Men jag får se det från den ljusa sidan, jag kommer hem tidigare på eftermiddagen så jag får mer tid för min Marcus ;)

Ska troligtvis hoppträna på Domino på söndag förmiddag, vid typ 11. Så då behöver jag inte gå upp såå tidigt ändå. Bra det med :) Marcus får sova ut i morn helt enkelt, när jag är på jobbet!
Rida ska jag göra idag också, på min största prins av dem alla :) Curacao II. Det är ju så fint väder ute idag!
Borde nog gå och ta in nu, innan det hinner bli mörkt. Trevligare att rida när det är ljust ute :P

image13 image16
Min snygging Min lilla stjärna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0