Hemma

Då var denna skoldag till ända. Skönt med ny kurs och nya människor. Har kommit på att det är ändå rätt OK att byta klasser :) Det här är min tredje nu. Roligt att lära känna lite nytt folk!
Men till HT -08 och VT -09 blir det samma iaf. För då ska vi börja med våra inriktningar.
Min heter Hinder och möjligheter för lärande. Verkar mest intressant :)
Borde plugga.. massor! Har mycket att läsa till tentan som är om ca 2 ½ vecka. Tidigt tycker jag, men det är iofs bra. För då har vi inte hunnit med så mkt och då blir det inte en så himla stor tenta :) Förhoppningsvis!
De där tentorna gör mig nervös! Uuuuh :S Och kursledaren gjorde klart för oss redan på kursstarten att det var typ 40% av deltagarna i förra kursen som fick göra omtenta. Jag vill inte tillhöra den kvoten vid det här kurstillfället!

image5image7
Karlstads Universitet


Nu blir det fika på stan med Ciz, Maria och Ika :) Kanske jag får mig min efterlängtade semla idag! Mmmm. De har börjat sälja sådana i skolans kafeterior. Riktigt frestande för en gottegris som mig :P Helst i dessa dagar!
Ja en semla hade suttit bra fint alltså! Gud vad jag äter känns det som, kanske bara för att jäg tänker på det.
Men den tanken slår vi undan ett tag ;)
image6SEMLA + Jag = väldigt passande ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0