Förkyld

Jaha, sagt och gjort så var man sjuk. Vill inte, orkar inte, hatar att vara sjuk! Räcker det inte med att man snorar lite ? Neej då, hals, öron och hela kittet. Hoppas det går över snart!

Hem i helgen ? Bara jag slipper åka buss, åtminstone tillbaka hit. Den bussj*veln tog nästan 6 timmar på sig ner. Sjukt vad dåligt det är med anknytningar hit alltså.

Just ja! I morgon kommer Sophie hit till K-stad. Typiskt att man ska vara sjuk.. men man kan ju ses ändå :) Ska äta något tillsammans. Trevligt! =) Passa på att parata lite "oldtimes" :P alltid lika roligt. Det hände så mkt då på något vis.. glad att det lugnat ner sig i mitt liv nu :) Det var så "stormigt" förut..

Borde plugga.. duscha ska jag göra också. I tid! Så drygt när jag kommer på det typ när jag är trött och ska gå och lägga mig :P Det kallas att planera Johanna.

Vill bo med min Marcus ! NU! :'(  Tänk om det verkligen skulle fungera att bara byta skola till hösten, utan något krångel alls.

image19
Dream on J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0