Design?

Nu har jag iaf gjort lite små ändringar här ! Tog sin tid :P Om man ändå var lite datanörd ibland. Aja, får duga för denna gång :)
Nu ska jag duscha, innan fråga Olle och Girls of the Playboy Mansion :) Lär hinna se det med, eftersom älsk är på träning så himla länge på onsdagar. Drygt, när man ska upp tidigt :P Vi ska upp båda två samma tid i morgon, hör till ovanligheterna. Men Marcus har lite att ta igen ;)

Undra om man ska dricka lite te iaf ? :P Och äta lite av mammas limpa som jag fick, så den tar slut innan helgen. Man kan ju inte till och slösa på maten :P Gud vad jag äter, blir fil och en kopp te! Punkt slut :)


image11
Bästa idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0