Då var det torsdag igen

I morgon gäller det! Tentan är det enda jag tänker på, undrar just hur sömnen blir inatt.. :S Lär väl sova som en gnu på bussen sen. Men måste hinna med att läsa också! Läsa massor.  Är ju mindre än två veckor kvar till nästa tenta..

Nej nu orkar jag bara inte med att tänka på skola mer idag :P Blev inbjuden att kolla på film ikväll! Det var roligt tycker jag :) Men vet tyvärr inte om jag har tid just ikväll.. ska tvätta och packa. Får bli en annan gång :)
Det är ju faktiskt Las Vegas vid kl 21 :P Kan inte missa det den här veckan, förra veckan var jag nog lite för "påverkad" för att orka koncentrera mig på tvn :P Hehe.

Vad ska jag äta till middag då tro? Blev ju iofs väldigt mätt på lunchen som jag åt. Får se vad jag får till :P
Bacon är alltid gott ?! I helgen har jag verkligen lust att bli riktigt bortskämd med god mat, bara så du vet älsk ;)
Kinamat hade inte suttit helt fel. Mumma!? På lördag tycker jag att vi ska göra egen pizza :) Det är väldigt gott det med. Matvrak Johanna!

Numera har även jag Facebook. Man måste ju hänga med i utvecklingen ;P Eller något. Har inga roliga bilder på mig själv heller.. får duga med dem som ligger där nu :) Typ samma som finns på lunar såå.. Men fattar inte så mkt av den där communityn. Orkar inte läsa på engelska ju :P Ska försöka sätta mig in i det där någon dag när jag har tid och lust.

Gud vad jag skjuter läsningen framför mig! Grrr. Böckerna bara ligger här bredvid och psykar ner mig totalt!
Ni är ju så förbannat tråkiga! Satans böcker :P

431552-4
Miss Angel White

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0