YEAH baby yeah :D

I did it!! Jag klarade min tredje tenta hittils :D Snacka om att man är lättad alltså. Så nu håller jag och Cizzz på att fundera ut hur vi ska fira på för vis :P Fika lr kinabuffé ? Blir något av det någon dag i veckan iallafall :) Just nu känner jag för kinamat, men antagligen för att jag är hungrig :O
Slutade tidigt idag, hela veckan komme vara såhär "sönder hackad". Tycker att vi hade kunnat trycka ihop de här dagarna istället, men men :P
På So-lektionen såg vi på en film, Krigarens själ tror jag den hette. Den var jätte bra, och väldigt stark. Det var många som fällde tårar kan jag tala om! Själv blir jag bara förbannad och taggad när jag ser sådant. Människor är så grymma mot varandra! Rekommenderar den :) Även om den var av en äldre modell.

Nu ska jag nog ta och koka mig lite nudlar :P Sedan blir det Våra Bästa år, och efter det en promme + fika :)
Ska handla lite idag också. Så jag kan laga mat i veckan :P På torsdag reser jag hem igen, med tåg denna gång. Lediga på fredag! Då ska jag som sagt träna med Domino :) Borde börja med fördjupningen.. Tror jag ska skriva om sexuella övergrepp. Men behöver hitta massa bra litteratur som jag ska få med. Får leta igenom skolans bibliotek som är på en si sådär fyra våningar :P Haha. Goodluck to me! Det blir nog bra :) Jag kan ju börja kolla lite på Internet i och för sig. Ja ja, ett senare problem :P Nu väntar luuunch!

See ya!

image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0