Worried

Nu har jag läst två av mina klasskompisars blogg om hur tentan har gått.
Det gick bra för den ena, och mindre bra för den andra. Hur kommer det gå för mig ? Det känns som att jag inte riktigt har tid till att göra en till tenta. Men som tur är ifall det skulle gå käpprätt åt skogen, så är det "bara" det som man inte haft rätt på som man får göra om. Så det är ju inte heeeela provet, jag skrev ju 9 sidor..jobbigt om man skulle behöva skriva om så mycket igen.. suck. Nu fick jag en klump i magen! :(

Ska försöka skjuta bort skolan ur mitt huvud ett tag nu. Den tar verkligen kål på mig just nu!
Ska äta gott ikväll :) Och i morgon kväll ska jag och Cizzz ut och shaka ass ;P
Ikväll blir det Let´s dance och god mat som sagt :)
Har ridit min puppu idag också! Tror vi blev lika slutkörda båda två :D Curran orkade knappt gå hem stackarn :P Blir lite lugnare i morgon och en till hårdkörare på söndag (hoppning) innan det är dags att åka igen :(
Men kommer ju hem på torsdag igen :) troligtvis. Bara jag fått svar från Sooophie så är det klart !
Veckan efter det (v.10) har vi praktik. Ska bli roligt, men är lite smått nervös inför det. Fast det kommer nog gå bra :) Vi har bara 1½ vecka praktik i den här kursen. Skönt med lite mjukstart..
Det är mycket nu! :S Jääädra skola. Längtar som en tok till sommaren!

Nu ska jag hjälpa min otekniska mammi :P

image43

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0